kun mä lähdin menee
sä jäit leikkii paikallisten nopeiden kaa
juoksit minkä tahansa rahan perään
tunteellisuus ei ollu sun ystävä
nyt mä oon takasi hunaja
ja jatkan sunkin edestä lausuntaa
joo joo mä rakasta sua niinku aallot kuuluu
meriin tai niinku vuoret on
aina kivee

kun mä sanon mä rakastan sua, mä tarkotan sitä
kun mä sanon joo mä rakastan sua, mä epäilen jo paljon
mut kun mä sanon et joo joo mä rakasta sua, mä valehtelen

niin et joo joo mä rakastan sua,
 niinku aallot kuuluu ainoastaan mereen ja vuorten
on pakko olla kivee

sä tiedät et mies jaksaa kantaa painavaa taakkaa,
mut jos näkee et syytä ei oo
luonnon valot tulee, ja on mennyt pois
kaikki pirut mun päässä tanssii eri rytmeissä balettii
se on kyl yksinäisyyden huipulla kun kaikki mitä puhuu on valehteluu
ajattele mitä vaan, ristiin menee, sotkeutuu
mä oon niin tottunu suhun et mä en ees jaksa päästä susta eroon
mä vaan myötäilen sun juttuja ja jatkan samaa tarinaa

joo joo joo mä rakastan sua

Dave Lindholm - Joo joo mä rakastan sua