<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Madam Malmilta muisti köyhää haasteella. Kipuan siksi aikaa ylös pöydän alta, että saatan kollegani kokoukseen, jonka jälkeen aion vaipua koomaan.

 

Viisi ”pröystäilyn” arvoista asiaa itsestäni:

 

1. Olen rohkea: suorastaan hullunrohkea, menin naimisiin. Tyhmänrohkeudesta kärsii koko kroppa.

 

2. Olen tosi ystävä: kun en tiedä olenko. Joskus olen kiva, joskus ihan paska, silloin jos itsestään tuntuu pahalta, ei voi olla ystävä edes itselleen. Joskus yllätän itseni olemalla ystävällinen jollekulle. Se ei minusta tee edes köyhien ystävää.

 

3. Olen huumorintajuinen ja hauska: Enkä muuten ole, enää, ehkä joskus olin. Korkeintaan täältä pesee sarkasmia, v**tuilua tai ironiaa. Mustaa tai engaldilaista degeneroitunutta humööriä.

 

4. Kirjoittaminen on vahva alueeni: Kirjoittaminen on henkireikä, oli se sitten vahva alue eli ei. Minulla on sisäinen pakko aukoa päätäni edes hiljaisesti kirjoittaen.

 

5. Olen älykäs ja viisas: Tähän on hyvin vaikea sanoa yhtään mitään. En allekirjoita kumpaakaan. Tyhmä olen kuin vasemman jalan saapas ja hiljaa hivuttautuva dementia. Vanhemmiten varmaan olen tyyni ja hiljaa paikallaan makaava vihannes.

 

Ideana on säilyttää 5 ensimmäistä lausetta ja jatkaa omalla pröystäilyllään. En haasta tähän ketään, vaikeata keksiä hienoja asioita itsestään. Osallistua toki saa jos tuntee suurta tarvetta.