Tappaa kai tuo meillä asuva mies pitäisi. Tänään oli  tarkoitus pitää grillibileet, juhlistaa hänenkin loman aloitustaan. Arvatkaa, kuka jäi eilen vähän maistelemaan Tallinnan retkeltä tuomiani juomia. Vihjeet: joskus yhdentoista maissa se kömpi korisemaan korvaani jotain rakkaudesta, puolilta öin se alkoi katsoa julmetun kovalla jotain typerää elokuvaa, jossa soitettiin jumpsjömpsmusiikkia, kolmen aikaan se puhui puhelimessa. Ai niin, ja liikkui koko ajan tölkki tai lasi kädessä.

Tänä aamuna heräsin taas kovaääniseen kailotukseen, kun herra veti kaljaa sohvalla ja puhui puhelimessa. Tällä hetkellä harkitsen vakavissani vuokra-asunnon etsimistä. En minä tällaista kerta kaikkiaan jaksa. Sitten se kännikala vielä viitsii puhua rakkaudesta ennen kuin sammuu sohvalle korisemaan.

Grillibileitä ei kannata pitää, meillä asuva mies joi myös minun tuliaiseni. Minä en ymmärrä miten olen itseni tällaiseen paskasuohon onnistunut ajamaan. Minua ei huvita edes juoda tuollaisen kanssa, saatikka elää. Huomaako sen, etten ole saanut nukuttua viime yönä?