<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Minä olen pitänyt etenkin yhtä erinomaisen kuuluisaa naispolkkaajaa erittäin fiksuna ihmisenä. Nyt meni nääs herneenpalkokasvi nenään. Hänestä kun on ihan lapsellista (no ei se tuota adjektiiviä käyttänyt), että samat tyypit kehuu ja lääryää toisilleen, kun ne vielä normielämässäkin tuntee toisensa. Ja sitten joidenkin kanssa ei leikitä.

 

Sen leikkimisjutun jätän huomioimatta. Joillekin minulla ei vaan ole mitään sanottavaa. Joillakuilla ei ole edes kommentointimahdollisuutta, vaikka olisikin sanottavaa. Enkä minä ryhdy kahlaamaan miljoonaa plokia läpi, että nyt pitää leikkiä kaikkien kaa. Vanha nainen ei jaksa, eikä vanhaa naista huvita.

 

Mutta sitten nämä kommentoinnit. Juukeli, en minä tunne polkkaajia (paitsi kaksi ihan oikeesti), olen yhdessä miitissä käynyt ja koska satuin tykästymään ihmisin, rupesin lukemaan niiden plokeja. Tutuille on helpompi turista. Mutta kyllä minä käyn muuallakin, eikä tapaamattomuus mitenkään estä minua kommentoimasta.Tosin mielelläni tapaisin Viivin, Minhin, Katan, Kauran ja muutaman muunkin tyypin (niitä on paljon!). Mutta ei ole pakko. Silti aion jatkossakin riehua niiden kommenttiosastoilla.

 

Sen lisäksi eikös tämän polkkaamisen pitänyt olla ihan vapaamuotoinen laji? Vai onko joku kehittänyt tähän säännöt? Ja kuka käskee lukea sellaisia plokeja, joista ei tykkää. Sivuilta saa lähteä pois, eikä tarvitse takaisin tulla. Jonkun mielestä idioottimainen mielipide voi olla ihan viksukin mielipide. (Ei niitä täällä vain ole näkynyt.) Ja jonkun toisen mielestä joku älykäs ja hiano mielipide voi olla ihan syvältä ja sieltä. Itse olen kovin kevyt ihminen, en jaksa lukea mitään ylevää enkä tieteellistä. Hömppää vain ja haircuttia. Sellaisia viksuja juttuja ei uskalla kommentoidakaan, kun kuitenkin faktat on päin persiettä ja ei ole mitään uutta sanottavaa. Mutta joutavaa älämölöä kyllä tulee, joskus vahingossa voi tulla joku vitsikin. Ai niin ja anteeksi, angstia ja muuta ahdistustakin täältä aina välillä löytyy. Pitäisikö laittaa joku oma parental warning kyltti älykköjä ja muita viisaita varten?

 

Onneksi palkokasvit ei yleensä pitkäksi aikaa nenääni pesää tee (on niin pieni nenä), kunhan taas tuuli huulia heiluttelee. Enkä aio teilata kenenkään mielipidettä. Tässä oli minun mielipiteeni. Heihei.