Pidän pystyssä kulisseja. Olen kuulema marttyyri. Olen ilmeisesti liikaa rasittanut ihmisiä ongelmillani. Pitää varmaan pyytää anteeksi. Samalla pitää toivoa, että he lakkaisivat keskuudessaan pohtimasta, miksi edelleen asun samassa osoitteessa kuin meillä asuva. Kuulema kukaan ei enää jaksa kuunnella valitustani, koska en tee mitään tilanteelle. En saatana jaksa kuunnella.

Note to yourself, kasvata panssari, lakkaa puhumasta. On se perkeleellistä huomata, ettei edes nykyään tarvitse sanoa mitään, kun jo ammutaan kymmenellä päin näköä. Note to the readers, lakatkaa lukemasta plokiani, ettei tunnu pahalle. Note to the visitors, en minä pyydä teitä surkeutta katsomaan, mutta ei sitä tarvitse naamaan hieroa. Ei se ole minun vikani, että vieraiden läsnäollessa meillä asuva yltyy aina räyhäkkäisiin temppuihin. Se kun onneton kuvittelee, että kaikki ovat samaa mieltä kuin hän.

En yhtään sen enempää jaksa kuunnella tuota meillä asuvaa hourupäätä. Ketä kiinnostaa kolmen promillen kännissä olevan sukupuolielämäehdotukset. Vaikka ne sitten hänestä tuntuisivat miten viksuilta ja vilmaattisilta ehdotuksilta. Olen allerginen ehdotuksille. En kestä edes kosketusta, saatikka muuta.

Hei vaan täältä sirkuksesta, leijonat on laskettu irti jo aikaa sitten. Ensin ne söivät klovnit, seuraavaksi natustetaan apinat ja paraatin johtaja.