<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Eilen olin suorastaan iloinen. En sen takia, että Linnassa tarjottiin kohtuullista ruokaa ja juomaa uskomattomassa naistungoksessa, enkä siitäkään, että Zarkus Poussa yhtyeineen soittelee liirumlaarummusiikkia, jonka ilmeisesti pitäisi osua keski-ikäisen naisen sieluun. Minun sieluuni se ei ainakaan uponnut. Paikalla oli koko Asterixista tuttu porukka, roomalaissotilaissa oli silmän iloa, kivat pikkuhamoset pojilla. ;-)

 

Olin iloinen siitä, että vielä kaiken kävelemisen päälle jaksoin kolmen viinilasillisen voimin lähteä käymään kaupoissa. Housut olivat taas ostoslistalla. Olin jo pois lähdössä, kun päätin vielä poiketa Lindexillä. Siellä se tapahtui, 30 % alennus kertaostoksesta klubikortilla. Plarasin läpi korttini ja muistinkin oikein, minulla oli myös Lindexin kortti (eipä aivan juuri ole tullut sitä käytettyäkään). Sain vaaleat kesäfarkut (Generous), bootcuttina eur 28lla. Oikea hinta olisi ollut 40 euroa. Voi sitä iloa, jonka voi tuntea, kun saa alennusta oikeassa paikassa. Kerrankin siitä hikisessä sovituskopissa käkkimisestä oli hyötyä!

 

(Täysin asiaan kuulumatonta lärpätystä: Nyt en tarvitsisi enää kuin kevättakin, muutamat paidat, vaaleat työhousut ja jotkut järkevät kävelykengät. Etenkin kevättakki alkaa olla tarpeellinen, entinen lahoaa päälle. Mutta kun ne ovat niin kalliita, niin ehkä odotan ensi kevääseen ja toivon, että taloudellinen tilanne on silloin parempi. Kengät ovat tärkeämmät. Etenkin hyvät kengät. Mielellään myös kauniit.)