Meillä sitten on värikäs elämä. Tai ainakin huonekalujen väreissä. Ensin ajattelin ottaa kuvan kädestäni (no otinkin, mutta se oli ruma, vääntuynyt, punainen ja vanha), mutta sitten päätin esitellä pöydän. Ehtaa 70-lukua, ostettu huutonetistä 20 eurolla. Romut taustalla ovat meillä asuvan. Mutta aina se muistaa minulle tuoda kukkasia.

567304.jpg

Jos minulla olisi valta, niin kuin on mieli, voisin esitellä paikkoja enemmänkin. Valitettavasti minun työperäisessä toisille huuteluvermeessäni (jota myös kännykäksi kutsutaan) ei ole kameraa, meillä asuvalla taas on. Sitten minä salaa lähettelen kuvan silloin tällöin omaan sähköpostiini, ja julmasti julkaisen kaiken. Varmaan joku pv sen vahingoittuneen kätenikin, jota olen jo suhteellisen näppärä piilottelemaan. Siis sen, joka meni jonkun vannapiipampiinoksen käsittelyssä reilu vuosi sitten.