...Arvottomien dialogeja. Sovitaanko, etten jatka enää tästä aiheesta enemäpää, vaikka voisin herkistellä varmaan loputtomiin?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

Manne: Mennäänkö?

Harri: Minne?

M: Minne vain.

H: Mennään vain.

 

 

Manne Veeralle

- Olisitko ystävällinen ja tulisit kyytiin. Autoni sähkölaitteet eivät toimi, ja silmistäsi olisi minulle paljon iloa. Aion nimittäin suunnistaa tähtien mukaan.

 

 

Harri (vastaa puhelimeen): American Express, se olen minä.

Manne (puhelimessa): Päätin sittenkin tulla.

H: Entä jos tulee sellainen syysmyrsky, että se repii juurineen mukaan?

M: Miehen on tehtävä se mikä miehen on tehtävä. Mihin aikaan te aloitatte?

H: Minä olen jo aloittanut. (avaa kaljapullon) Aion juoda monta tänään.

M: Hyvä on. Minä tulen yhtä varmasti kuin vanhuus.

H: Ymmärrän. -- Minä pyydän Juippia teurastamaan lampaan. -- Auf Wienerschnitzel

 

 

Manne: Miten liikeasiat sujuvat?

Ville Alfa: Huonosti. Aina kun saan myytyä jotakin, tulee joku sika ja myy jotain muuta tilalle. Kauppa käy, mutta kassa pysyy vakiona.

M: Sinun pitää ostaa halvemmalla ja myydä kalliimmalla.

V: Hyvä idea. Erittäin hyvä. Niinkö sinä tekisit?

M: En minä, mutta muut kauppiaat tekevät.

V: Ai saatana.

 

 

Baarissa

- Calvadoksen kanssa kuuluu päivän salaatti.

- Kytkykauppa on laitonta.

- Vain jos jää kiinni.