<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ei hyvä päivä. Jo kolmas huonon unen yö takana. Nyt alkaa pinna kiristyä. Toivottavasti ensi yönä jo nukuttaa, muuten alkaa olla ympäristö vaarassa. Minut olisi erittäin helppoa tehdä hulluksi. Häirittäisiin vain unta pari viikkoa. Taatusti alkaisi löytyä se sisäinen tappajakin.

 

Jotta eipä tässä paskempia. Loppuisi tämäkin päivä.

 

klo 18:25 Edit. Olen päättänyt sinnitellä hereillä seitsemän uutisiin saakka (jos jaksan sinnekään). Tämä temppu todennäköisesti kostautuu jossain vaiheessa aamuyöllä. Voi tietysti olla, että olen niin väsy, etten herää ennen kuin huomenaamulla. Se olisi kyllä hienoa.

 

Ehkä olen vaan polttanut kynttilääni molemmista päistä. Saattaa olla hyväkin juttu välillä mennä unille. Ehkä minä en kaikkiseltaan kuuntele itseäni, vaikka kyllä pitäisi. Juutana, että sitä pitää olla tyhmä. Ja vielä tämän ikäisenä, sen nyt ymmärtäisin, jos olisin joku parikymppinen haahelo, mutta olen jo kuitenkin nelikymppinen perenna. Kaiken kestävä, sitkeä ja lepokaudesta nauttiva. En kuitenkaan mikään ikivihreä. Minusta tulee vielä huono vanhus.