<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Kun ensin aikansa vannoo ja vakuuttelee, ettei naamakirjaan mene ja sitten kuitenkin menee, niin vähänkö nolottaa. Mutta vielä enemmän sylettää, kun huomaa, että se juuttaan puzzle (siis palapelipeli) on julmetun paljon nopeampi käsihiirellä kuin kannettavan keskihiirulilla. Juutana, minua on huijattu jälleen kerran!

 

En kyllä sitäkään vääräksi sano, että hidas olen kätöselläkin pelatessa, mutta minuutteja tippuu tolkuttomasti ajasta, kun käyttää sitä. Olen siis addiktoitunut, kiitos vaan VP:lle! Mutta sillä perkeleen naamakirjalla en muuten tee yhtään mitään, onneksi en kirjautunut sinne omalla nimelläni, vaan (vinks kavereille) olen siellä se piäkaupunkiseuvvun M. Blondi. Saapi tulla perään huutamaan, mutta mitä hivlattia sillä tekee?

 

Sen lisäksi leikkasin itselleni äskön pulisonkit. Hyvältä näyttää. Sviddu, mää oon magee.