<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Eilen Polga haastoi minua allekirjoittamaan adressin Blogisanomien uudelleenjulkaisun puolesta. Minä näin viime yönä unta. Oli polkkaajien pääsiäistapaaminen (jota ihmeekseni kukaan ei olekaan järjestänyt ;-D), Blogisanomissa (joka olikin ihan oikea lehti!) oli kuvia tapahtuneesta. Valitettavasti unen muisto on jo hälventynyt, mutta mielenkiintoisia ryhmäkuvia siellä oli. Oli ahdistuspolkkaajia, ruokablogaajia, muotiblogin pitäjiä (aivan varmasti näin jossain kuvassa sellaisen kirsikkakuvioisen kellohameen, vannon). Ja kaikilla oli niin mukavaa. Jotta voisiko lehden toimitus nyt jo herätä ja tehdä asialle jotain? Kiitos. Ja te/ me muut, allekirjoittakaa. Blogistania tarvitsee vapaan lehdistönsä!

 

Minun piti kirjoittaa pullosta, pususta, paidasta ja pullotelineestä, mutta kuittaan ne lyhyesti. Aikaa on jälleen kerran erittäin rajallisesti. Venäläiset ne sitten osaavat tien naisen sydämeen. Sain vierailtamme litran votkaa. Sitä vaan ei toinne vedellä aivan kalsarikänneillä alas, on nääs paremman luokan tavaraa. Junaradan varressa asemalla nuori pari pussasi niin romantillisesti, että pääsi huokaus. Pussaankohan minä enää ikinä ketään? Matkalla ystävän luokse tein täsmäiskun vaatekauppaan ja mukaan tarttui paita. Kaikki tämä viidessä minuutissa. Mä oon sairaan nopee. Ystävältä sain lahjaksi viinipullotelineen. Se tulee sijoittumaan kirjahyllyni päälle. Voi onnen päivää!