<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ottoveljeni lohdutti minua, että kyllä jotkut miehet ihan oikeasti tykkäävät rehevämmistä naisista. Ja että ihan oikeasti olen nätti. (Älkää nyt vain kysykö mistä tämä keskustelu lähti, jostain puolihuolimattomasta lausunnostani siitä, että tuskin tässä enää ketään löytääkään). Ja että hänen ystävänsä Paulikin (nimi muutettu) tykkää rehevistä naisista, siis tosi rehevistä! Jumalauta, joskus tekisi mieli aina hiljentää miehet. Etenkin silloin kun ne kuvittelevat lohduttavansa, ja menevät siitä hivenen liian pitkälle. Ensinnäkään, en minä nyt niin lihava ole, toiseksensa tuskin hän tahtoo minun ryhtyvän tapailemaan ystäväänsä Paulia, joka on 10 vuotta minua nuorempi. Sanon vaan.

 

Minä kun tahtoisin, että minusta pidettäisiin muunkin kuin tissien ja tussun takia. Siis niin kuin tarkoitan luonnetta ja persoonallisuutta. Niitä nimittäin löytyy. Mutta kun tällä hetkellä ne kaksi miestä, jotka luonteeni ja persoonallisuuteni takia minusta pitävät ovat Luonnonvoima ja hra K, ja molemmat ovat jokseensakin poissuljettuja vaihtoehtoja. Luonnonvoima kokonaan, ja hra K:n jossain vaiheessa, häntä kun en jostain syystä näe oikeassa seurustelusuhteessa kanssani. Huithapeli.

 

Äitini täyttää tänään 70 vuotta. Mitenkähän en näe itseäni sen ikäisenä? Ei näillä elintavoilla. Juhlinta tapahtuu vasta parin vkon päästä, mutta ne jotka asustelevat sisäisemmässä ja pohjoisemmassa Suomessa voivat Mullikkabladetista bongata äitini kuvan ja onnittelumme. ;-D