<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ajatukset pörräävät kuin ampiaiset, eivät anna rauhaa, tullaan oikealta ja vasemmalta, jotkut jopa takaa. Pitäisi kiittää niitä, jotka vuosi sitten tarjosivat virtuaalista tukeaan, pitäisi tehdä jotain ruoka-asioiden eteen lauantaita varten, pitäisi miettiä miksi miehet nyt vain kertakaikkiaan eivät jaksa kiinnostaa, miksi minä olen minä ja miksi en ole jotain muuta.

 

Huomenna ja lauantainakin olisi tarkoitus vääntäytyä ihmisten ilmoille. Oikeastaan välillä suorastaan naurattaa, kun tajuaa, ettei mikään maailman nuorin ihminen enää ole. Oikeastaan ei nuori enää laisinkaan. Silti sitä vain aina ajattelee joistain asioista samalla tavalla. Nyt ei sitten musiikkia tähän vedetä. Minä vain olen pienten joukkojen ihminen, suurissa joukoissa iskee työminä päälle. Osaan hetken olla lutuinen, sitten poistun mielelläni paikalta. Välillä jumitun, mutta silloin olen jo niin pöllyssä, etten itsekään saa itsestäni selkoa.

 

Muistan kun noin 11-vuotiaana mietin lasten tekemistä. En tahtonut lapsia, en edes pitänyt lapsista. Jouduin 9-10 -vuotiaasta saakka huolehtimaan nuorimmasta pikkuveljestäni, vihasin koko touhua. Ei hän enää pöksyynsä siinä vaiheessa kakannut, mutta se jatkuva tarve, jonka olin jo itsessäni tukahduttanut, meinasi viedä hermot. Ei niin nuori ole toisesta valmis huolehtimaan, mutta kun pakko oli. Pikkuveljestänikin vielä ihminen tuli, minä olen edelleen siinä kintaalla.

 

Olen ongelmajäte. Ongelmajätteen keskuudessanne tunnistatte siitä, että hän vaikuttaa mukavalta, mutta ei ole sitä oikeasti. Ongelmajätteen suurin ongelma lienee siinä, ettei hän itsekään ymmärrä itseään. Ongelmajäte on syytä sijoittaa ongelmajätelaitokseen, sellaisiakin baareja löytyy. Ongelmajätteen voi myös haudata ihmismereen, siellä ongelmajäte ei juurikaan aiheuta ongelmia heti, vasta muutaman vuosikymmenen kuluttua huomataan, että ongelmajäte on saattanut aikaansaattaa suuren saastumisongelman. Jätteen sijoittajaa ei yleensä saada vastuuseen, sen löytää joko vanhainkodista tai muusta hoitolaitoksesta. Jätteen aiheuttaja harvoin myöskään ymmärtää aiheuttamansa ongelman laajuutta.

 

Armoitsemurha on edelleen varteenotettava vaihtoehto.