<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Huomenna on kehityskeskustelu. Minua vähän jännittää. Nimittäin pomoni voi olla joko hyvällä tuulella tai sitten pahalla tuulella. Jos se on hyvällä, kaikki on ookoo ja minä olen suhteellisen hyvin hommani tekevä yksilö. Jos esihenkilö taas on huonolla tuulella, palkankorotuksesta ei kannata edes haaveilla ja muutenkin olen kelvoton luuseri.

 

Onpa kiva toimittaa oma vastineensa tänään hänelle. Minä kun vielä oikeastaan pidän tästä yrityksestä, vaikka rutisenkin säännöllisen epäsäännöllisesti. Toisaalta se lienee työntekijän oikeus.

 

Tänään pitäisi tulla ruokakylään ystävä, joka on elellyt Aasiassa 4 - 5 vuotta putkeen. Se tuli passinuusimisreisulle Suomeen ja poistuu todennäköisesti maasta jälleen viikonloppuna. Minä jo hetken mietin, että kuolla kupsahtiko se tsunamissa, mutta se pelko oli turha. On se vain jännä miten joidenkin kavereiden kanssa voi jatkaa tasan siitä, mihin on viimeksi jäänyt. Huomasin sen haastellessani puhelimessa ystäväni kanssa. Samaa lääryämistä kuin viitisen vuotta sitten viimeksi. Kivaa siis.