<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Yöunet rauhoittavat. Harmittaa toki vieläkin. Nyt siirtyvät sekä käytetyn pakastimen osto että kirjahyllyn hankinta. Olen niin kärsimätön oman itsenäisen elämäni rakentamisessa, että pienikin takaisku tuntuu lekavasaran huitaisulla.

 

Jotain hämärää sähkölaskussa kuitenkin on. En nimittäin ole nähnytkään ensimmäistä versiota. Onkohan sähkölaitos edes lähettänyt sitä? Minä kun en koskaan jätä laskuja maksamatta, ainakaan tahallisesti. Nyt minulla on kokonaista kaksi päivää aikaa keksiä mistä riuhtaisen rahat. Tai tiedänhän minä, jemmatililtä.

 

Koska jemmatilini on nykyään S-pankissa ja S-pankin rahat eivät siirry muiden pankkien tileille Suoran typerän saarron takia, minun on ehdottomasti tehtävä siirto siten, että saan paperiprintin tapahtuneesta ja voin lähettää sen Helsingin Energialle. Kun laskun tekstin mukaan seuraavaksi asia siirretään Lindorffille. Vihaan uhkailevia firmoja!

 

Räyh räyh. Karavaani kulkee, koirat haukkuu. Ei vaan jaksaisi nyt sitä räksytystä, en jaksa vastoinkäymisiä. (Eivät beduiinit tainneet aikanaan paljon sessejä arvostaa. Ajatelkaapa vaikka sanontaa "vääräuskoinen koira".)