<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Meillä kotona hiiruliini ei edelleenkään toimi. Oma ehjääkorjaatietokoneapua-henkilömme saapuu glögille lauantaina ehjäyskorjauslevykkeiden kanssa. Katsotaan sitten, mitä meille tapahtuu. Mikäli minusta ei mitään kuulu, olen joko kuollut tai sitten tietokone on kuollut.

 

Aamulla muuten toimitin itseni töihin höyryhengityksen avulla. Ensin kun yöksi troppaa itsensä niin, ettei yskitä, niin aamulla ovat keuhkot ahtaat. Niinpä sitten höyryhengitin. Tuli lapsuus mieleen, silloin inhosin sitä yhtä paljon kuin rintaan hierottavaa Vicks-salvaa. RrrrrääääyyyyhhhH!

 

Unissani esiintyi viehättävä transvestiitti Lili Violet, joka leikkasi kikkelinsä kahteen osaan ja antoi palaset minulle ennen kuin lähti hulluna riehumaan jossain bileissä. Minä tietysti perässä, että ei tässä näin vaan minulle muniaan jätetä, itse saa riesansa pitää. Toisessa unessa norsulla ratsastava nainen aiheutti tulvan New Yorkissa, siinä kuoli paljon ihmisiä. Tahdotteko kuulla lisää tapahtumaköyhästä yöelämästäni? Antakaa lisää morfiinia, se elää vielä!

 

Ameriikassa ollaan poliittisesti korrekteja ja toivotetaan vaan hyviä lomia taikka sesonkiterveisiä. Minä nyt kuitenkin uskaltaudun toivottamaan Railakasta, Rauhallista, Antoisaa, Leppoisaa, Joulutonta, Glögin makuista, Piparillista tai Omituista Joulua! Perästä kuuluu.