Polga haastoi, satujatar vastaa. Paljasta 7 asiaa tai faktaa itsestäsi, haasta 7 muuta ja ilmoita haasteesta kommenttilaatikoissa:

1. En ole nikotinisti, eli en ole jäänyt kiinni tupakointiin. Poltan erittäin säännöstellysti n. kerran viikossa.

2. Olen asunut (ollut kirjoilla) vain neljällä paikkakunnalla koko elämäni aikana. Kiinnyn enemmän paikkoihin kuin ihmisiin. Paikat pysyvät.

3. Naiseksi, joka rakastaa musiikkia, kuuntelen musiikkia nykyään erittäin harvoin. Olen tullut ääniallergikoksi. Mutta silloin kun kuuntelen, linja on sitten punk, proge tai heavy. Samoin kun naiseksi, joka rakastaa lukemista, luen erittäin vähän. Odottakaa vaan, kun pääsen lukemaan, loppuu tämä joutavanpäiväinen kirjoittelu...

4. Jo 13-vuotiaana tiesin, ettei lasten teko ole minua varten. Linja on pitänyt jo 29 vuotta.

5. Inhoan siivoamista, mutta rakastan puhtautta.

6. Mottoni voisi olla, miksi lähteä maailmalle, antaa maailman tulla minun luokseni. Olen erittäin kotiorientoitunut henkiö.

7. Rakastan ruuanlaittoa ja muiden ruokkimista.

Tämä meemu on varmaan kiertänyt jo kaikkialla. Ottakoon sen vastaan se, joka tahtoo, mielelläni luen lopputuloksia. Kiva olisi lukea vaikka Olmin, Celian, Zepan, Aina Ilonan, Elman, Hintriikan taikka Valyraydan haasteluita, mutta jokos ne on haastettu?