Jo toisen kerran kerroin meillä asuvalle, että olen poistumassa tästä residenssistä.  Että olen hakemassa omaa asuntoa. Ei auta, se ei suuttunut vieläkään, eli hän ei ymmärtänyt, että pian minä menen. Minua niin harmittaa. Haluaisin saada asian loppuunkäsiteltyä mahdollisimman pian.

Toisaalta rakkauden loppumisen jälkeen aivan se ja sama mitä rakkauden uhreille tapahtuu. Inhottavasti sanottu, inhottavaa todeta niin. Inhoan itseäni. Toisaalta myös kiitän. Joka kerta, kun jotain pashaa tapahtuu. Ja uskokaa tai älkää, täällä meillä siihen on vahva mahdollisuus kaiken aikaa.

Onneksi meillä asuvallla on edes yksi hyvä harrastus, elokuvat. Eilen alkoi taas R&A lipunmyynti. Tänään pitä hakea meillä asuvalle piletit. Sillä välin kun hän on elokuvissa, minä voin muuttaa rauhassa. Paska akka
.

Edit 17:08 Satujatar täti tuli juuri saunasta. Pakko kommenteerata, R&Assa on nimittäin kaksi Bollywood leffaa. Minun on pakko päästä katsomaan ainakin toinen niistä. Veer Zaaran jälkeen nimittäin menetin etoleffoille sydämeni. Suosittelen, aivan ihania, pitkiä kuin nälkävuosi, mutta näyttäviä, musiikki on ihanaa, tanssit samoin, ja aina niissä on onnellinen loppu. Paitsi että näissä kahdessa ei saata ollakaan, luki katalogissa.