Saatana tuon herra Luonnonvoiman kanssa. Aivan kuten arvelinkin, sain nukuttua kaksi tuntia, hän ulisee ja vänisee jonnekin kolmeen saakka itsekseen viinan voimin. Sitten tunkee viereen ja kyselykampanja alkaa taas. Että miksi olen kertonut erosta HÄNEN kavereileen. Onneksi näitä öitä ei ole paljon.

Tahdon ihan erityisesti kiittää sitä MEILLÄ ASUVAN KAVERIA, joka oli eilen illalla soittanut hänelle ja täältä minun blogistani lukemansa perusteella alkanut kysellä avioerostamme. Voi vittu, sanon minä. Ja saatana kanssa. Ei sitten tullut mieleen, että prkl jos sanoo viestineensä minun kanssani ja kuultuansa asiasta sitä kautta, olisi hyvä kertoa myös minulle mitä on sopottanut hätäpäissään? Herra Luonnonvoima ei tahdo puhua erosta ystäviensä kanssa, eikä ole minun asiani siitä heille kuulema viestiä. Että jos ei vittu muuta tekemistä ole, kuin täällä luuhata, niin kannattaa olla turpa rullalla niin pitkään kun Luonnonvoima itse alkaa tilittämään asioista.

Nyt tuo inhimillinen pernarutto höyryhengittää vessassa. Se tietenkin latki huumaavat yskänlääkkeet (minun puolikkaan ja oman täyden pullonsa) parempiin suihin jo flunssansa alkuvaiheessa. Eikä lääkäri määrää lisää. Ihan oikein mokomalle paskalle. Kuolisi saatana, niin ei muita ainakaan jatkossa kiduttaisi.

Minä minnekään sieneen tänään lähde, jos en saa nukuttua. Ainakin kuusi tuntia.