Ensinnäkin, olen yritänyt nukuttaa meillä asuvan jo toistamiseen. Nyt taisin onnistua. Sen pitäisi kuitenkin herätä tekemään osaansa työ-nimisestä jutusta jo klo 05:30. Sen lisäksi olen lukenun niin aivoinvalidimiespuolisia blogeja, etten enää usko miehillä olevan aivoja (korkeintaan vain n. 10 % väestön osasta). Tuossa juuri äsken yksikin yritti veivata jotain umpituubaa jostain maksullisista naisista ja päätyi kirjoittamaan naisesta, kenen kanssa hän seurustelee, ja miten hän on nyt sitten yllättäen kyllästynyt, kun naisella jatkuvat kuukautiset pidempään kuin kaksi päivää. Ääliö. Minun kuukautiseni (silloin joskus vuonna muna ja kana) jatkuivat 7 päivää, ja se oli silkkaa veren juhlaa kaikki tyynni. Olisi ollut eritefetisistillä töitä, en olisi laskenut lähellekään, mutta pyykkiä olisi ollut pestäväksi.

Näiden asioiden lisäksi olen lukenut meillä asuvan miehen velkasovittelupapereista, että minulla on 76 % velvollisuus elättää meitä molempia. Saatana, paipai vaan uudet rätit, jos se siihen lähtee seuraavaksi viideksi vuodeksi. Kenet voi tappaa? Tarkoitan muuta kuin itseäni. Tai siis, mikä minä olen hänen vanhojen velkojensa maksamiseen osallistumaan. Esimerkiksi vuokra tulisi jakaa päikseen, niin kuin puolet ja puolet -osiolla, eikä suinkaan 24-76 suhteella. Mitä vittua? Yhteiskuntakin on sitten niin saatanan ymmärtäväinen persereikä, että sanokaa nyt saatana niille kakaroillenne, etteivät ainakaan mene naimisiin rakkaudesta. Raha ratkaisee.

Vittu, että vituttaa niin paljon, että teen polttoitsemurhan ulkona. Siinä palaa kauniisti ja meillä on, saatana, pensaa kotona. Nimittäin ällöttävilta appivanhemmilta saatuun trimmeriin. Ei tarvitse kysyä mistä johtuu väkivalta tai päihdeongelma. Alan pikaiseen haroa nappia naamariin, tai muuten olen kohta lähibaarissa haukkumassa viattomia. Voi perkeleen perkele.