<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Nyt varmaan pitäisi olla jotain käsittämättömän viksua ja älykästä sanottavaa. Mutta koska olen tautonomian kuningatar, enkä kerkeä kamalasti tätäkään miettimään, kerron vaan teille, että tämä on tuhannes kirjoitukseni vuodatuksessa.

 

Sitä en ole kertonut (kai) aikaisemmin, että olen tallentanut nämä myös erilliseen fileeseen. Sivuja on 280. Extreme Tracking vermeen mukaan uniikkeja kävijöitä on ollut 10.11.2006 yli 35 000. Hirmu paljon! Eikä juuttaan laskuri edes ole toiminut kaiken aikaa. Mihinkään ei sitten voi luottaa.

 

Blogin pitäminen ja kirjoittaminen on ollut erittäin terapeuttinen areena minulle. Vaikkei se varmaan aina kirjoitusten perusteella siltä vaikutakaan, välillä on ollut nähtävissä sellainen tuuli huulia heiluttaa –ilmiö. Samoin olen saanut paljon uusia kivoja kavereita. Kiitos kaikille. Nyt juhlitaan työn merkeissä, minulla ainakin tulee koko viikon olemaan se klassinen kieli vyön alla.

 

Piti siis sanomani, että mukavaa on ollut. Sitä paitsi tästä se on helppo viimeistään eläkevuosina ryhtyä vääntämään kirjaa. Ehkä jo aikaisemminkin. Mulla kun tuntuu olevan tarve harrastaa tällaista henkistä oksentelua. Jo tuhannen kappaletta. Onkohan mulla joku henkinen bulimia?

 

Edit klo 09:18 Ryhdyin epäilemään itseäni ja hyvä niin. Eihän näitä kirjoituksia ole vasta kuin 900. Siitä puuttuu siis sata. En nyt jaksa kuitenkaan ryhtyä tätä deletoimaan, sovitaan, että 900kin on ihan hieno määrä.