Aivoni eivät vain kertakaikkiaan toimi. Niissä on paljon eritteiden aiheuttamaa turvotusta. Jotta se sitten tästäkin päivästä. Meillä asuva mies totesi sarkastisesti lauantaina, että ihmekös en perstai-iltana tullut tuhannen tuubassa kotiin ja tulin vielä ajoissa, kun olin tulossa sairaaksi. Tietää nimittäin, että olen melkoisen perso baareille ja baareissa myytäville tuotteille.

Oli meillä sellainen henkevä alkoholin käytön vähentämiseen tähtäävä keskustelu muutenkin. Siitä en vaan uskalla enempää puhua, menee vielä pipariksi, jos liikaa hehkutan etukäteen. Nyt en kyllä pistäisi kuumaa rommitotia laisinkaan pahakseni. Ei se paranna oloa, mutta jos niitä joisi riittävän monta, ei huomaisi välttämättä miten huono olo on.

Menenkin takaisin sänkyyn. Jospa mulla onkin keuhkotauti niin kuin Satinella eilen Moulin Rougessa. Se muuten oli ihana elokuva. Ihan Bollywood meininkiä. Minä en muuten siitä Kidmanin akasta kyllä perusta, mutta tuossa elokuvassa se osasi olla edukseen. Sen sijaan Ewan McGregor on sitten kertakaikkiaan syötävä. On ollut siitä klähmäisestä Trainspotting elokuvasta saakka. Kenellä pirulaisella on minun Trainspotting kirjani muuten lainassa? Ei pitäisi koskaan lainata kenellekään mitään...

Ja nyt takaisin sänkyyn jupisemaan ja niiskuttamaan.