<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Se mies, joka asuu meillä, on tyhmä ja paska. Se ei ymmärrä mitä tarkoittaa kotitöiden jakaminen. Se ei varmaan ymmärrä käsitettä kotityöt. Se ei varmaan ymmärrä mitään.

 

Viime viikolla saapunut astianpesukone on edelleen asentamatta, niinpä astiat ovat edelleen tiskaamatta. Nimittäin minä tein koko jouluvappujuhannuksen ruokaa ja sovimme, että hän sitten tiskaa. Eipä ole paljon herraa tiskaaminen kiinnostanut, kun ei kuulema saa asennettua tiskikonetta, kun ainoa paikka, jonne se kuulema mahtuu, on se ainoa komero, jossa on minun tavaroitani. Tyhjentäisi tyhmä paska ensin jonkun omista kaapeistaan minulle. Se saamari kun on valloittanut vaatehuoneenkin. Ja sieltä se vasta ummehtunut haju kumpuaakin...

 

Ja nyt kun tässä oikein haukkumisen makuun on päässyt, niin ei se p****le muutakaan ymmärrä, ainakaan aamulla. Minä joudun herättämään sen, että herra pääsee kouluun ajoissa. Ja sitten vaan huudetaan. Jumakeuda, ettei paljon hampaita naurata. Mutta ainakin tulee MINUN lähdettyä ajoissa töihin, tahdon pois niin kutsutusta kodistani niin äkkiä kuin mahdollista.

 

Räyh. Ja nyt Office 2003 kurssille opiskelemaan jotain joutavaa tuubaa.