<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Hei, kurrnnnaauuuh!

 

Olen 2,5 vuotias avaruuskissa, feline extraterrestial, etsin maastanne puolisoa. Nimeni on Hulda (tai oikeastaan Syylä, mutta reagoin pehmeämmin hellittelynimeeni). Isäntäväekseni olen valinnut mukavan eläimiä ymmärtävän pariskunnan Helsingin Viikistä.

 

Olen luonteeltani lempeä ja utelias, kissaksi olen melkoisen seurallinen. Etsin komeata hyväluontoista kollipoikaa, mielellään norjalaista metsäkissaa tai siperialaista, joka tahtoisi kokeilla tällaista maalaistytön lempeä. Kolmelle lapselleni olisi jo varaus. Kasvattiapuna minulla on perheen Leevi-koira, joten lapsukaisistamme tulee suvaitsevaisia ja rauhaarakastavia, mutta vilinää ja vilskettä ymmärtäviä perheen silmäteriä minne tahansa he joutuvatkin.

 

1341239.jpg 

 

Kuvassa näette taustalla keltaisen kulkuvälineeni, isäntäväen ollessa raksunhankintatehtävissä, partioin lähistöllä ja tutkin maailmaa. Lupaan vähentää matkojani, mikäli jälkikasvua ilmestyy. Otattehan yhteyttä satujatariin, hän toimittaa mahdolliset kuvat ja yhteystiedot eteen päin. Parin kuukauden päästä voisimme treffailla, tositarkoituksella!