...hullu, nainen, tai homo.

Astianpesukoneemme irtisanoi lyhytaikaisen työsopimuksen kanssamme loma-aikanani. Tietenkin, minullahan olisi ollut liikaa vapaa-aikaa. Se jätettiin makoilemaan ilman virtaa paikalleen. Olin kovin katkera, koska kyseessä oli elämäni ensimmäinen helpottaja, maailman sulostuttaja ja rauhan tuoja. Meillä asuva mies on erinomaisen huono tiskaamaan. Minä taas pienissä määrissä rakastan tiskaamista, jopa laulaa luikahutan jonkun viisun sitä juhlistaakseni. Tosin puoliääneen ja melkein itsekseni.

Meillä asuva mies oli piruuttaan pistänyt koneen veivaamaan eilen iltapäivällä. Ja katso; niin se julmetun kolho oli ryhtynyt taas toimimaan. Pirkuna. Sen täytyy olla sukupuolisesti toisaanne suuntautunut kuin minä. Mutta näyttäkää minulle hullu, homo tai nainen, joka tuon meillä asuvan miehen kanssa muuten toimeen tulisi! Ehkä se onkin alien.

***
Muita jännittäviä asioita, pilppusin kilon sipuleita. Silmät ovat punaiset. Olen muuttumassa särjeksi tai huimehdusaineksien käyttäjäksi. Tiesitttekö, että suurin osa pilvenpolttajista on allegrisia polttamalleen tavaralle? Oon nähnyt nääs.

***
Vaikka se kone homo olisikin, rakastan sitä silti. Onnellisen äippäsen kommentti.