Meillä asuva sitten loiventeli eilisen. Onneksi puolen päivän jälkeen hän hokasi häipyä kusikujalle (paikallisten puliveivareiden kesätilalle). Kuinka ollakaan, iltapäivällä saapuu känninen mies, jolla on ruokatarvikkeet muovikassissa ja mukanaan kaksi paikallistä hörhöä. Katkaisivat perkeleet hyvin alkaneen krapulauneni sohvalla. Fonduen syöminen on vaarallista.

Toinen hörhöistä hyökkäsi käteeni kiinni, esitteli itsensä ja sanoi, että hänen puoleensa voisin kääntyä mikäli minulla olisi ongelmia paikallisten kanssa. Kerroin ystävällisesti, että minulla on ollut tapana hoitaa ongelmani aivan itse. Samalla kun meillä asuva tekee kauppaa dvd-elokuvasta ja takista toisen hörhelön kanssa, hän huikkaa, että on pyytänyt kaverin laulamaan serenadin minulle. Kauppa-hörhelö tekee inventaariota residenssimme sisällöstä ja kingihörhelö valittelee, ettei hänellä ole kitaraa mukanaan. Minä pyörittelen silmiäni ja pakenen makuuhuoneeseen. Pian ovi käy, kun seurue poistuu. En millään olisi jaksanutkaan alkaa huutamaan.

Nyt mietin, että miten tässä uskaltaa lomalle lähteä. Joku tekee tänne murron. Noh, onhan se tapa sekin päästä tavaroista eroon. Minä vien nyt volvoraasun hoitoon.